Desilusión
시즌 1, 에피소드 4: Francisco investigates the death of his grandmother and, after Ana's confession, decides to take revenge on the Del Pino family, taking advantage of an offer from his friend Marcelo about the purchase of land. Elisa confronts her father about the company's illicit purchases and blames her mother. Meanwhile, Brenda and Gabriel argue about involving her father in a dirty business, in addition to personal problems. Fernanda, after discussing with Eugenio about being a mother, discovers that he gave his daughter up for adoption, not lost her, because she was an obstacle to his plans.