시즌 2, 에피소드 12: When Junior (Beulah Koale) is kidnapped as leverage to retrieve the stolen list of undercover CIA agents, and most of Five-0 is rounded up by the CIA to prevent them from interfering, Tani (Meaghan Rath) and Quinn (Katrina Law) ask Magnum and Higgins for their help.