Сезон 6, серия 16: Barney declares February 13th "Desperation Day," a holiday for desperate women. Meanwhile, Lily surprises Marshall for Valentine's Day, Ted and Zoey continue to figure out their relationship and Robin bonds with her single girlfriends.