Despicable B
S5, E21: Blair feels like her Upper East Side status might be slipping away and devises a plan to assure that doesn’t happen. Meanwhile, Lily throws a family gathering – including William, Carol and Lola – in an attempt to prove the van der Woodsen family is as united as ever. Finally, Nate digs into Diana’s past and is surprised by what he discovers.