Por Ella Soy Eva Despido injustificado
S1, E2: Helena and her colleagues are fired and unite to protest at the offices. Juan Carlos finds out that Playa Majahua is the next most sought-after tourist destination in Mexico, so he looks for Helena to help him win the bidding.