S1, E2: Miguel sets on an epic journey through Chihuahua, traveling kilometers by train, road, horseback and foot, to learn the secret behind Sotol. You will visit Pancho Villa's favorite canteen and run through the Tarahumara mountain range next to a Rarámuri native, among other northern adventures. Subtitles and CC available in English.