Destiny Mathis
S2, E3: After an unexpected romp with an old flame, Marcus (accidentally) finds himself with a date to his parents' anniversary party in Michigan. While her brother's relationship wounds are reopened, Ida finds herself continuously annoyed by her girlfriend, Keiko.