Destroyer Group Six, Curry Sea Operation!
시즌 1, 에피소드 6: The most important food in the world for fleet girls is curry, and it's time for the annual Naval District curry cookoff! The girls of destroyer group 6 try to win the contest, but Ashigara is desperate to stop them.