Det. Dave Majors
S2, E21: Jake is excited to work a case with the best detective in the NYPD, Detective Majors (guest star Garret Dillahunt), until Majors shares his intentions to ask Amy out on a date. Meanwhile, Charles and Gina try to convince Terry to stay at the Nine-Nine when he considers accepting an offer to work at a private security firm.