Deuces Wild
시즌 1, 에피소드 5: The buyers return to Miramar, FL. Despite a detour to the bathroom, Kevin grabs a locker with a lot of bite. Greg and Lindsey have their eyes on appliances. When Christian takes a gamble, Yorgen takes a fall.