Deus Ex Machina
S3, E23: In the third season finale, the team takes desperate actions in its race to prevent the malevolent AI program Samaritan from coming online and making them its first targets. Meanwhile, the months-long battle with the anti-surveillance terrorist group Vigilance comes to a shocking conclusion.