Deviation
S1, E6: In 2016, Raimy meets a strange character named Karl, who speaks to himself in the future. In 1996, Frank feels like he's being taunted by the Nightingale. Meanwhile, having discovered new information, Raimy and Frank set up a plan to use the Nightingale's next victim as bait.