Devil's Bargain
Сезон 13, серия 13: Sam, Dean and Castiel search for Lucifer who, meanwhile, strikes an unlikely deal with a local faith healer named Sister Jo (guest star DANNEEL ACKLES). Meanwhile, Asmodeus inches closer to finding Jack.