Devil's Trifecta
S10, E9: Gibbs teams up with FBI Agent Fornell (Joe Spano) on a joint NCIS/FBI investigation after Fornell becomes the target of a shooting, but they face an unexpected twist in the case when their mutual ex-wife, Diane Sterling (Melinda McGraw), gets involved. Meanwhile, rumors run wild among the group after Diane stays overnight at McGee's.