Dexter Dodgeball / Rasslor / Dexter's Assistant
Сезон 1, серия 2: "Dexter Dodgeball": After repeated pummeling in the Gym class dodgeball game, Dexter arrives for class ready for action encased in an Armored Cyber-Sonic Exo-Jock Jumpsuit. / "Rasslor": The Interlactic Wrestling Champion, Rasslor, challenges all of Earth's heroes to a competition with the fate of the Earth as a grand prize. After all the other heroes get pinned, it is Monkey's spirit, will and wrestling technique that must save the Earth. / "Dexter's Assistant": Dexter gives Dee Dee a smarter brain so she can be his assistant on a secret, science fair project. But after genius Dee Dee questions Dexter's calculations, she decides to create a project of her own.