Dhanrakshak
Сезон 1, серия 4: Dhanrakshak is launched, a huge victory for CCFART. Michael’s attempts to reconcile with his wife only push her further away. A rattled Sunny looks for his missing Grandpa, with no help from the inept bureaucracy. Mansoor’s operations are threatened by Dhanrakshak, and he needs a new note that can fool the new scanner.