S1, E1: Running a marathon, selling your home, leaving your job, and launching a narrowboat all in the space of a week would be stressful for anyone, let alone someone with Autism. Colin and Shaun are on a desperate mission to save Colin's mental health by ditching their old lives and buying a narrowboat to live on and travel the canals and rivers of Great Britain. But can they make it through launch day?