S1, E1: Diya, Sujata and Ahaan arrive at Bombay General Hospital as the new residents. We discover that their assigned mentor, Dr. Kaushik, is leaving soon for another hospital, in a bid to save his marriage with Ananya. While they process this news at the hospital, ten young men take hold of Mumbai in a horrific way. As several bodies start coming in, the residents witness the scale of what is to come.