Diamond Boogie / Corporate Pigfall
S3, E6: Dodgers and the Cadet try to solve a diamond heist on a planet where disco remains popular. / Cadet gets frustrated and quits the Galactic Protectorate, leaving Dodgers to cope with his replacement.