Trisha Did My Fiancee Cheat and Have Another Man's Baby?
S1, E15: A week after their 22-year-old son was murdered, his parents received a call from a woman saying that he was the father of her baby; Kiel accuses his longtime fiancee of cheating with several men, including his family members.