Die Fast, Die Furious
S1, E15: With the Montecito playing host to the production crew for the feature-film "Die Fast, Die Furious" staring Hollywood action star Jean-Claude Van Damme (as himself, "Timecop"), Ed (James Caan) maintains a watchful eye on the film's intense stunts.