Die He Said
Сезон 1, серия 8: A man dying of lymphoma hires Magnum to find his estranged, bone-marrow-compatible brother who turns out to need Magnum's help as well. Also, Magnum's case brings back haunted memories for the guys of a past SEAL team mission that went sideways.