Die Me, Dichotomy
S2, E22: Wealthy from their bank heist, Moya's crew heads straight for an ice planet to meet with Diagnosan Tocot, a famous surgeon whom they hope can heal Moya's burns as well as remove Scorpius' neural chip from Crichton's brain.