Diego and Alicia Save the Otters!
Сезон 2, серия 11: Diego and Alicia are playing hide-and-seek with Oscar and Oli the River Otters when suddenly; the Bobo Brothers make a Giant Wave that pushes Oli and Oscar down a river fork -- in different directions! Oh, no! If Oli and Oscar don't get home in time for dinner, Mami Otter will be very worried.