Diesel Brothers Vs. The World
S6, E1: Heavy D's plan falls apart when he plans to turn a Cummins-swapped K5 Blazer into a one of a kind-off road showpiece with a matching trailer for a big client. Sam builds maybe the most dangerous mini bike the world has ever seen.