Diesel Dave Is My Co-Pilot
S5, E2: While the shop finishes the semi build, Heavy D moves full steam ahead with his plan to attempt a death-defying stunt in the Brodozer. To complement the jump, Heavy D plans a live giveaway inspired by one of their most popular builds, the US Duramax.