Difficult Conversations
S2, E5: Judd is shocked at the latest victim of an emergency call, Grace and Carlos must save a woman literally trapped in a domestic abuse situation and the 126 arrive at a horrific highway crash that threatens the lives of a father and daughter. Meanwhile, Owen and Gwyneth face a difficult decision in their relationship and Mateo regrets his new tattoo.