Santa Claus The Serial Killer Digging Deeper
S1, E5: British journalist Mobeen Azhar digs deeper into the Toronto serial killer, but as he focuses in on two victims that seemed to break Bruce McArthur's MO, he unearths hidden trauma, sex and drugs. And, just as Mobeen is nearing the end of his investigation, a tip about a man who is still missing raises questions about more victims.