Digital Dilemma/Hi, Robot/Tomcat Jetpack
S1, E106: When the antenna of Tom's computer is struck by lightning, Tom and Jerry are zapped inside the computer. Tom modifies a remote control cat toy to create a robotic girl mouse Jerry falls in love with.