Digital Music, Robots, Cyber Crime & Futuristic Art
Сезон 1, серия 1: Our journey begins to visit over 50 revolutionary Entrepreneurs and Innovations. Host & EP Jonny Caplan discovers why Tel Aviv is often referred to as 'The Start-up Nation' and 'Silicon Valley of the Middle East', and why its one of the leading places to build and nurture a start-up. Don't miss the Incredible AI robots at the Curios Robots Lab , and other exciting new technologies.