Diners, Drive-Ins and Dives
S37, E6: Guy Fieri revisits a hoagie shop in Florida, and a Jewish deli is getting creative with their knishes in Denver. Plus, in Norfolk, VA, the inventor of the ice cream cone is still serving sandwiches and sweet treats over a century later.