Dinner and Apps
S4, E1: Gary and the crew head to Seattle, Washington to talk with chef Edouardo Jordan, creator of Salare, a farm to table restaurant with rave reviews. Then they head to Ann Arbor, Michigan to talk to Skye Durrant and Brandon Bertrang founders of LawnGuru, an online lawn service and mobile app.