Dinner Mate Dinner Mate 02
S1, E2: A young woman going through a rough breakup with a long-time boyfriend and a man who had a painful first love, meet unexpectedly on Jeju Island. Upon their return to Seoul they remain acquainted due to their shared love of food and trying out new cuisines. Due to a series of odd coincidences they find themselves meeting in unexpected situations.