Dinner Professor Steps Lesbian
S2, E5: When Joan’s creative writing teacher, Professor Sinclair Wilde, praises her work, John assumes it is because he has a crush on her. Also, Tyler and Clementine invite Matt and Colleen over for an awkward dinner party; Jen tries to hide it from Greg when Lark takes her first steps while he’s away on a business trip; and Colleen, Heather and Jen take Dougie out for ladies night when she realizes she might be gay.