Dino Doctor / Be My Dino baby
시즌 1, 에피소드 5: Dana takes a trip to the hospital after seeing a Kentrosaurus injured by an Albertosaurus. Dana is adopted by a Maiasaura family while learning about how dinosaurs cared for their young.