Dinos of a Feather / Dino Baby Talk
시즌 1, 에피소드 4: Dana sets out to discover how dinosaurs made friends after she's excluded from hanging out with Saara. With the help of Mom and a yoga instructor, Dana explores why dino moms talk to their eggs before they hatch.