S1, E4: Zac and Curtis skip school together and watch some high octane drag racing at an abandoned air strip, run by Curtis’ brother, Ray. Kiara invites Caitlyn to lunch, which turns into a group outing. A video of Harris Bowers’ street takeover is mocked online, leading to an exhilarating street race. Zac asks Logan to train him, just like he taught his brother, Zac’s dad, years ago.