Disaster Strikes
S1, E2: Extreme Rescues tells dramatic real-life stories from across the globe using footage captured by the rescuers themselves. In this episode a novice caver is trapped in a flooding passage, a helicopter crew needs to find a way to save an injured hiker from an inaccessible crevice, and in Australia two spearfishermen are stranded miles from shore in shark-infested waters.