Discopottery
시즌 1, 에피소드 6: After a shocking elimination, only three comedians remain in the competition. The clock is ticking, and the final is approaching. Two comedians are pitted against each other in a final battle. Who will take home the champion title and the prize of 500,000 SEK for charity?