Discovery on the Edge
시즌 1, 에피소드 5: Hollywood actor Peter Stormare and Elroy Balgaard have been setting up an archaeological survey at their most promising site, but just as they prepare to dig, the state archeologist shuts down all their plans; now, they have to rethink everything.