Discovery
S7, E9: Alicia and Lucca join forces with Louis Canning (Michael J. Fox) to defend a website against an accusation of racial profiling. Also, Eli and Ruth worry about the nature of Alicia's relationship with Jason and how it could impact Peter's presidential campaign.