Dispatched
S1, E6: Policeman Glenn Turner is over the moon when a beautiful 911 dispatcher woos him with luxurious gifts -- until he dies suddenly from natural causes. When a second man dies unexpectedly, his family searches for the truth to stop a cold-blooded killer.