Ditching the Dive
S2, E4: The Hermitage Cafe was once a hoppin' late night spot in Nashville, but lately it looks more like a haggard eyesore with drab decor. Ty and Amanda have two days to clean up this dirty dive, amp up the funky and make it functional.