Diva Tea: Iggy Azalea & Trixie Mattel
S1, E3: Lisa throws a proper English Tea with some very improper conversation as Iggy Azalea and Trixie Mattel share tales of red carpet underwear fails, one-night stands, and a famous baby daddy!