Dive Fishermen
S1, E5: In the turbulent waters off Alaska’s remote coastline, Jeremy Leighton and his crew leave their boats behind and walk the ocean floor, harvesting sea creatures that provide an unlikely bounty. This is the underwater world of Alaska’s dive fishermen.