Сезон 1, серия 3: Due to the death of one of the Extraditables in an ambush, Maruja’s life is at stake in the face of Pablo Escobar’s rage, as she becomes his next target. Alberto travels to Medellín to negotiate with Escobar’s lawyer, but he soon finds himself at a dead-end. Nydia intervenes and Alberto gets Fabio Ochoa's help to try to save Maruja.