Law & Order Divorce
S8, E16: Detectives Briscoe (Jerry Orbach) and Curtis (Benjamin Bratt) unwittingly become embroiled in a messy divorce case when a psychologist is found stabbed to death only days before she was to present an annulment evaluation. Later, McCoy (Sam Waterston) and Ross' (Carey Lowell) proceedings are manipulated by the suspect's ethically challenged lawyer (guest-starring two-time Oscar nominee Jill Clayburgh, 'An Unmarried Woman'). S. Epatha Merkerson and Steven Hill also star.