Starring Khaled (DJ Khaled) Khaled, Ice Cube, Snoop Dogg
S1, E3: DJ Khaled fights to protect his family after a home invasion. Ice Cube dishes new details about his battle with rapper Common. Snoop Dogg reveals how he survived a threat from Biggie. Hosted by Angie Martinez.