Do It, Monkey!
Сезон 1, серия 5: Ray is frustrated when an unsatisfied client asks for a do-over of her 'damsel in distress' roadside fantasy. With times tight for Ronnie and Jessica, Ray hopes to one-up his ex by promising to buy a car for the twins. Tanya goes on a pity date with Floyd and is surprised by the outcome.