Do Not Disturb
S3, E5: When a foreigner is found murdered inside his hotel room, the squad must work quickly to find the killer while avoiding any international repercussions with the case when a U.S. diplomat becomes involved. While everyone is busy on the case, Rusty tries to figure out how to share a big secret with the squad.